BERTENAGA DENGAN HANYA MINUM SOYA

Alhamdulillah... Syukur padamu YA ALLAH.. 
Qaseh diberikan kesihatan yang baik untuk menjalankan ibadah puasa tahun ni.Okay.. hari ni Qaseh nk cerita pasal Bersahur... 

Memandangkan hari ni adalah hari PERTAMA RAMADHAN... Inilah kali pertama Qaseh bersahur dengan Produk Kesihatan SHAKLEE... 

Bangun seawal 4.30pg, Qaseh terus je bancuh AIR SIRAP + ESP (Energizing Soy Protein). Hasilnya BANDUNG ESP.. hahaha... pepagi Qaseh dah minum Air Bandung.. Fuh.. memang sedap rasanya. Mudah sangat... Just tuang air sirap yang dah sedia ada dalam peti sejuk lepas tu campur dengan 1 scoop ESP. 
Just shake..shake..shake... Lepas tu minum... Terbaikkk...!!!



Apa itu Energizing Soy Protein atau ESP?

~ Ia adalah protein soya yang berkualiti tinggi. Didatangkan dalam bentuk satu canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi.


Anda percaya tak sehingga sekarang ni pun Qaseh masih rasa segar dan tiada rasa lapar tau..ESP membantu Qaseh memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.

Selamat Menjalani Ibadah Puasa...

Salam Ramadhan Al-Mubarak
Dari Qaseh
Shaklee Independent Distributor yang Anggun Jelita








Comments

Popular Posts